2016. július 17., vasárnap

Tócsni mozzarellával, sütőben.

Hozzávalók:

2,5 kg. burgonya,
300 g. mozzarella (2 csomag - mini) 
300 g. tejföl,
1 dl. tej,
200 g. vaj,
só, 
őrölt bors,
kevés fokhagymapor.




A krumplit megtisztítjuk, majd lereszeljük. (robotgépben, nagy lyukú reszelőt használtam)
Egy nagyobb peremes tepsibe vajat daraboltam, majd ráterítettem a reszelt krumpli felét. Megsóztam, megborsoztam, enyhén megszórtam fokhagymaporral, majd a tejjel elkevert tejföl felét is ráterítettem. Ezután újabb réteg darabolt vaj, és reszelt krumpli következett, majd miután ezt ugyanúgy megfűszereztem mint az előző réteget, ismét tejfölös borítást kapott, aminek a tetejére mini mozzarella golyókat osztottam el. 
Előmelegített sütőben, alufólia alatt sült 20 percig, majd a fóliát a legvégén levéve, hagytam kicsit megpirulni a tetejét. A tepsiben lett meghűtve, és szeletelés után köretként, fokhagymás, rozmaringos pulykaszárny mellé tálalva.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése