2013. október 7., hétfő

Tojáskrémmel töltött paradicsom


Hozzávalók 2 főre:

30 dkg paradicsom
2 db tojás
1 kanál 20%-os tejföl
1 csipet só

1 csipet őrölt bors
1 csipet pirospaprika
1 kanál snidling



Ezt  paradicsomot azért kaptam, hogy megszedjem a magját.
Nem volt szívem kidobni, így ez készült belőle.
Megfőztem két tojást és megfűszerezve, krémet készítettem belőlük.
Csak felkockáztam a tojást.
Sót, őrölt borsot, kevés pirospaprikát, kiskanálnyi tejfölt és több frissen vágott snidlinget adtam hozzá.
Csak simán, villával törtem össze, nem kell turmixolni.
A paradicsom kivájt belsejébe töltöttem.
Azonnal kész lett, gyors vacsora volt.
Megkóstolva rájöttem, hogy kár lett volna mást is tenni bele.
Úgy tűnik, jövőre már a saját kertemben is fog ilyen paradicsom teremni! Köszönöm!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése