2014. november 12., szerda

Főtt, sült fűszeres krumpli

Köretként készült, bőrös malacoldalashoz.

Kb. két kiló krumplit használtam fel, és kevés olíva olajat, valamint fűszermalmot amiben szárított citromhéj, rozmaring, fehérbors, és tengeri só keveréke volt. Mivel a krumpli sós vízben főtt, külön nem lett sózva. 




A krumplit megtisztítottam, nagyobb darabokra vágtam, majd sós vízben feltettem főni. Addig főztem, míg majdnem teljesen megfőtt, de nem főtt szét. A főtt krumplit leszűrtem, megszárítottam. Tepsibe, sütőpapírra sorjáztam, meglocsoltam olíva olajjal enyhén, majd megszórtam saját fűszerkeverékemmel, ami nem csak a krumplihoz, hanem más ételekhez is kitűnően illik. 
A malac alatti polcra tettem a sütőben, és addig sütöttem, míg enyhén megpirult kéreg keletkezett a krumplin. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése