2015. február 13., péntek

Csemege zöldparadicsom.



Hozzávalók:

5 kg. zöld paradicsom,
1 kanál só,
1 kanál szorbit, vagy cukor,
2 kanál almaecet,
1 -1  kávéskanál köménymag, szemes bors, koriander, mustármag, néhány babérlevél.
2 kisebb csili,




Majd 5 kiló zöld paradicsomot szüreteltem a késő őszi fagyok előtt.  Megmostam,  lecsumáztam, a hibákat kivágtam, a nagyobbakat félbe, negyedbe, vagy csak egyszerűen bevágtam. Hideg vízben feltettem főni. Sóval, szorbittal, (csinálhatjátok kristálycukorral is) kevés ecettel, egész köménnyel, szemes borssal, koriander, és mustármaggal, 2 kisebb csilivel, valamint babérlevéllel ízesítettem. Amint felforrt, elzártam. Tartósítót nem tettem hozzá. Minek? Néhány nap alatt elpusztítom! 
Ugye jó, hogy nem dobtam ki?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése