2015. február 20., péntek

Sertéskaraj borskéregben.

Hozzávalók:

1 kg. csont nélküli karaj, 
1 kanál durvára őrölt bors,
1 kanál durva szemű só.

a körethez: sárgarépa, petrezselyem gyökér, krumpli, só, bors, fokhagyma, kevés olaj.

fűszeres joghurtos mártás a tálaláshoz.





A fűszereket összekevertem, majd vágódeszkára szórtam. Egyenletesen elterítettem, majd kevés olajjal megkentem a húst, és belehentergettem a fűszerekbe úgy, hogy minden oldalán bőven legyen rajta. Fedeles sütőtálban 1 óráig sült a hús, kevés olajjal a tál alján, majd 10 percig fedő nélkül. A hússal egy időben nagyobb tálban a megtisztított, hasábra vágott zöldségeket is a sütőbe tettem, kevés olajjal megöntve. Ezt enyhén sóztam, borsoztam, fokhagymáztam, és valamivel hamarabb vettem ki a sütőből, mint a húst. A tálalásnál volt, aki a hús sütéséből maradt szafttal is megöntözte a zöldségeket, de eredetileg fűszeres joghurtot tálaltam mellé.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése