2013. október 3., csütörtök

Gyümölcssaláta dinnyekosárkában.

Hozzávalók 10 személyre:
1 db. formás görögdinnye,
más szezonális gyümölcsök (szilva, nektarin, szőlő, alma, körte) esetleg banán, ananász.
kevés őrölt fahéj,
lime, vagy citromlé.
felnőtteknek kevés vodka.




A legnehezebb a dinnye, kosárkává formálása. Én szigetelőszalaggal jelöltem ki a kosár formáját, majd keskeny pengéjű késsel először a kosár fogóját, majd az oldalait vágtam ki. Utóbbit cikk-cakk alakban. A dinnye belét fagyis kanállal kivájtam,daraboltam, majd egy tálban összekevertem a többi hozzávalóval. A gyümölcsök arányát mindenki kedve szerint változtathatja. Kevés őrölt fahéjjal, és lime levével ízesítettem. Mindenkit biztatok a kóstolásra. Cukor nem kell hozzá! Ha felnőtt is van a társaságban, külön tálban kis vodkát is keverhetünk bele. Az összekevert salátát kevés idő után visszamerjük a kivájt dinnyébe. Hűtve, és hűtés nélkül is fogyasztható.

Gyermek vendégeket vártunk. Mivel ezt a salátát már többször elkészítettem ebben a formában, tudtam, hogy nagy siker lesz. Többször bebizonyosodott, hogy az étel tálalása fél siker.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése