2013. október 3., csütörtök

Tepsis nyúlcombok krumpliágyon, párolt káposztával.


Hozzávalók 6 főre:

1.5 kg nyúl
2 kg burgonya
5 fej hagyma
6 gerezd fokhagyma
200 g  főzőtejszín
3 szál kakukkfű
1 kanál mustár
csipet só
csipet bors
1 kanál zsír
1 kanál liszt



Az étel, nyúlcombokból készült, de más nyúlhúsból is elkészíthető.
A sütőtálat kizsíroztam, majd a meghámozott, karikára vágott krumplit belerétegeltem.
Erre került karikára vágott hagyma, majd az előtte sóba, őrölt borsba, aprított kakukkfűbe forgatott nyúlcombok.
Főzőtejszínt kevés liszttel összekevertem és a tetejére öntöttem, majd aprított, zúzott fokhagymát szórtam rá.
Fólia alatt sütöttem, majd a legvégén, a fóliát levéve, kicsit megpirítottam.
Almás, sárgarépás, párolt káposztával tálaltam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése