2014. április 17., csütörtök

Svéd gombasaláta

Hozzávalók:

30 dkg gomba,
1 fej hagyma,
3 gerezd fokhagyma,
kevés olíva olaj,
1 dl száraz fehérbor,
kevés só,
kevés frissen őrült bors,
2 dl paradicsomszósz,
1 kávéskanál bazsalikom,
1 kávéskanál szárított petrezselyemzöld,
1 evőkanál balzsamecet.




A gombát felszeleteltem, a hagymát felcsíkoztam, a fokhagymát kés lapjával szétnyomtam. A hagymát, fokhagymát kevés olíva olajon megpároltam. Kevés száraz bort öntöttem hozzá, sóztam, borsoztam, és lefedtem. Így kb. 10 percig tovább pároltam. Hozzátettem a szeletelt gombát, és felöntöttem paradicsomszósszal. Szárított bazsalikomot, és kevés szárított petrezselymet, valamint egy kanálnyi balzsamecetet adtam hozzá. 
Rövid további párolás után ment a hűtőbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése