2015. február 13., péntek

Saláta paradicsomaszalás melléktermékéből

A legfontosabb, hogy ehhez a salátához a paradicsom aszalása közben keletkező sós, a paradicsomból kinyomott levet használtam fel, így ez az érték sem veszett kárba.
Felhasználtam még 1,5 kg. friss vegyes paradicsomot, lila újhagymát, kevés balzsamecetet, és extra szűz, olíva olajat. a paradicsomok különféle fajtájúak, és méretűek voltak.





Mivel elkezdődött a szüret saját kertemben is, nyáron minden nap friss salátát tudtam készíteni. Ezt a legegyszerűbben, a nagyobbakat negyedelve, a kisebbeket félbevágva, a legkisebbeket csak ujjammal megrepesztve dobtam össze. Lila újhagymával, és balzsamecettel ízesítettem. A paradicsom aszalása közben megmaradt, a pariból kinyomott sós lé is hozzá lett öntve, így sózni sem kellett. Kevés extra szűz olíva olajjal tettem még pikánsabbá.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése