2015. február 10., kedd

Uborkatekercsek tzatzikivel töltve.

Hozzávalók:

1 db. kígyóuborka,

3 evőkanál tejföl,
1 kiskanál mustár,
kevés só,

fokhagymapor ízlés szerint,
1 evőkanálnyi friss!, aprított kaporlevél,
1 csipet bors,
kevés só.
1 csomag színtelen növényi zselatin.





Az uborkát zöldséghámozóval egyenletes csíkokra vágtam. A közel azonos méretűeket különtettem a hengerekhez, a többit felcsíkoztam. (zsülienre) Az uborkát megsóztam (külön, a hengereknek valót is,) és 1 órát állni hagytam. A salátának valót kinyomkodtam, a hengerek alkotórészeit leitattam.
Bekevertem a tzatzikit tejföllel, kevés mustárral, a felaprított kaporral, fokhagymaporral, és a borssal.
A zselatint felfőztem vízzel, majd a hengereknek való uborkák végeire cseppentettem keveset, és megformáltam a hengereket. A többi zselatint a tzatzikihez kevertem, majd beletöltöttem kiskanállal a hengerekbe. Hűtőbe raktam, ahol egy éjszakát pihent. Még így is engedett kevés levet, így legközelebb az uborka besózását követően hosszabb ideig hagyom állni, és jobban kicsavarom. A hengerek tetejét csipetnyi kaporral díszítettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése