2015. március 12., csütörtök

Saláta ánizskaporral /édesköménnyel

Hozzávalók:

1/2 édeskömény,
2 szál répa,
1/2 csomó retek,
1 kis fej lila hagyma,
1/2 kaliforniai paprika,
2 marék madársaláta, 
1 ek. extra szűz olíva olaj,
1 teáskanálnyi fehérborecet.




Az édesköményt, és a többi hozzávalót feldaraboltam, felszeleteltem. A lila hagyma, és a madársaláta kivételével, mindent blansíroztam. (a balansírozás rövid fürdő forró vízben) A forró vízbe kevés sót, és ecetet is tettem. Mikor így minden kicsit puhult, de élvezhetően roppanós is maradt leszűrtem, mindent összekevertem, és megöntöztem extra szűz olíva olajjal, valamint kevés fehérborecettel. Pici frissen őrölt bors is tekeredett rá, és kész lett a finom saláta. A különféle zöldségek kitűnően illenek egymáshoz, és már jól is laktam vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése