2015. április 25., szombat

Mozzarellával, fügével töltött csirkemell

Hozzávalók:

2 csirkemell filé,
6 szelet mozzarella, (kb. 80 g.)
1 db nagyobb érett füge,
2 gerezd fokhagyma,
rozmaringos, citromos, borsos, csilis, sós fűszermalom, de más fűszerekkel is készülhet ízlés szerint.




A csirkemelleket középen megvágtam, és kettéhajtottam. Jól megfűszereztem, majd hűtőbe tettem egy órára. Megtöltöttem mozzarella, és fügeszeletekkel, kevés nagyon apróra vágott fokhagymával, összehajtottam, és fogpiszkálóval megtűztem.
Kevés forró olajon mindkét oldalát fehéredésig sütöttem.

Teflonos tepsibe tettem a csirkemelleket, és mellétettem az elősütött, előtte sózott, majd leitatott padlizsánszeleteket, valamint a ratatouille-al (francia lecsó) töltött félbevágott, megformált paprikákat. Fólia nélkül sütöttem 10 percig.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése