2015. október 21., szerda

Rakott krumpli variáció.

Hozzávalók 2 fő részére:

5 szem szép nagy egyforma krumpli,
2 db. főtt tojás,
fél szál gyulai kolbász,
kevés tejföl,
csipet petrezselyem zöld,
csipetnyi fokhagymapor.
csilis, citromos, rozmaringos fűszermalom.



A nagyobb szemű krumplikat, és a tojásokat sós vízben feltettem főni. A krumplit lehet héjában, vagy meghámozva is főzni. Villával próbát tartottam, és mikor könnyen beleszúrható kész. Ezalatt a tojás is megfőtt. A tojást hideg vízzel lehűtöttem, később meghámoztam. A kolbász szeleteket zsírjára sütöttem, a tejfölt megfűszereztem kevés sóval, őrölt borssal, szárított petrezselyem zölddel, és kevés fokhagyma porral.
A tálaláskor a karikára vágott krumpli szeleteket tettem a tányérra először, majd megöntöttem a fűszerezett tejföllel. Erre tettem a kolbász karikákat, amit megcsorgattam a kisült kolbászzsírral. Tetejébe negyedbe vágott főtt tojásokat tettem, majd az egészre fűszermalomból rozmaringos, citromos, csilis fűszerkeveréket tekertem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése