2013. december 4., szerda

Tojásos babsaláta piri - piri fűszerrel.


Hozzávalók 10 főre:

50 dkg fehér bab
30 dkg 20%-os tejföl
20 dkg habtejszín
1 csomag újhagyma
1 csokor snidling
10 g piri - piri fűszerkeverék
1 kanál ételízesítő
kevés őrölt bors
kevés babérlevél
2 kanál ecet (a bab főzőséhez)






A fehér babot beáztattam, majd sós, ecetes, babéros vízben megfőztem.
5 tojást keményre főztem, 1 csomag újhagymát és egy nagy csomag snidlinget apróra vágtam.
A tojásokat meghámoztam, a sárgáját külön gyűjtöttem, a fehérjét felkockáztam.
A tojások sárgáját tejszínnel összekevertem, hozzáadtam a negyed zacskónyi piri-piri keveréket, valamint némi ételízesítőt is.
Ezt jól elkevertem. Az előzőleg megfőzött babra öntöttem és vigyázva elkevertem.
A snidling, és az újhagyma hozzáadása után, tejfölt öntöttem a keverékhez és óvatosan összekevertem.
Vigyáztam, ne törjenek a babszemek.
A piri-piri keverék csilis, citromos, pikáns keverék, kitűnő ízt biztosított a salátának.
Kipróbálható szárított chilivel, reszelt citromhéjjal is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése